Een video - die oorspronkelijk gemaakt is voor een installatie - bevat opnamen van iconische portretten. Door computermanipulatie vervormen deze met soms komisch effect. Schurken, misdadigers en dictators kunnen in de ironische benadering van Thaweesak Srithongdee ook helden zijn. Of misschien vloeit alles wel door elkaar.