Bowled Over
Sietske Tjallingii liet zich vooral inspireren door The Big Lebowski, de lange rijders van de 'Coens' en hun grafische, soms abstracte beelden, zoals in Fargo met het vele wit. Ze verwijst ook naar het koelbloedige geweld in hun films. Haar hommage aan de gebroeders Coen mondt uit in een waar bowl-o-drama!