Under Twilight
Opnieuw toont Jean-Gabriel Périot zich een vakkundig hergebruiker van filmmateriaal uit WO II. In symmetrische, gespiegelde beelden worden diverse bombardementen aaneengesmeed tot een gruwelijk ballet.