The Big Stick / An Old Reel
The Big Stick / An Old Reel snijdt heen en weer tussen twee korte films van Charlie Chaplin en (bioscoop)journaalbeelden van politiecharges en straatgevechten. Levine vraagt zich af wat de sociale implicaties van de media zijn, niet alleen door zijn bronnen te vergelijken in termen van tijd, esthetiek en context, maar ook door deze verontrustende mengelmoes te presenteren in een filmformaat dat alleen al vanwege de kosten, beschikbaarheid en mobiliteit als keuze een intrinsiek politieke daad is.