Berlin Horse
Berlin Horse is gebaseerd op twee sequenties: de ene aanvankelijk gedraaid op 8mm en door Le Grice opnieuw gefilmd op 16mm, de andere een fragment uit een oud bioscoopjournaal. Het gemeenschappelijke onderwerp is paarden, in het eerste geval een paard dat getraind wordt en in het tweede geval paarden die uit een brandende stal worden gehaald. Beide passages zijn visueel bewerkt en opnieuw ingekleurd met behulp van verschillende afdruktechnieken bij de London Film Makers Cooperative. Het geluid is een originele compositie van Brian Eno.