Adjungierte Dislokation I
Hier wordt de perceptie van ruimte en ruimtelijke continuïteit overgebracht door twee Super8- camera’s die zijn bevestigd aan de borst en rug van de maker. Een derde 16mm-camera documenteert het parallelle en contrasterende aftasten van verschillende ruimtelijke situaties, terwijl we van een kamer via gangen, de straat en een plein naar het platteland gaan. Ten slotte worden de drie perspectieven parallel geprojecteerd, zodat het opnameproces wordt weergegeven naast de filmische weergave van de omgeving. Dislocatie = ruimtelijke spreiding, samenvoegen = verbinden van dat wat gescheiden is.