Weapons of Mass Destruction
Een videofilm waarin gespeeld wordt met een aantal fenomenen van hedendaagse propaganda via de massamedia. De film zelf doet zich voor als een gevonden of buitgemaakte video die iets zou onthullen over een obscure terroristische groep. Het trainen van vogels blijkt hoogst staatsgevaarlijk te zijn. Uitgesproken satire in een uitgesproken propagandistische tijd.