Iagalo
'Johnny Depp was in ons geïnteresseerd. Hij nam Vanessa Paradis, Lili Rose, alle gasten mee. Die kerel uit die Mission: Impossible-film kwam -wat is zijn naam?' Dit zijn de woorden van Caliu, een van de zigeunerzangers uit een Roemeens dorp. 'Iagalo' betekent 'branden': toegewijd zijn aan wat je doet, getalenteerd zijn, het waardevolle waarderen. De muziek van deze mensen zegt het eigenlijk allemaal, en geeft weer van wat zij in hun leven willen bereiken.