Eraser
Experimentele film waarbij een rechte lijn van noord naar zuid wordt gevolgd op het Caraïbische eiland Monserrat. De film doet een poging om de effecten van de vulkaan Soufrieres op het eiland te vertalen in effecten op de beelden. De reis van noord naar zuid wordt zo een reis van realisme naar abstractie.