After separation
Gu Yan brengt zijn vrouw, die in het buitenland gaat studeren, naar het vliegveld om haar uit te zwaaien. Daar ontmoet hij Lin Zhouyun, wier echtgenoot ook in het buitenland gaat studeren. Onverwachts valt Lin flauw en Gu Yan brengt haar naar het ziekenhuis. Ze beginnen elkaar vervolgens regelmatig te bezoeken en krijgen een verhouding.Het is inmiddels drie jaar na het vertrek van Lins man, als zij een visum krijgt om hem op te gaan zoeken. Nu ze Gu Yan kent, heeft ze een moeilijke keuze te maken.