Het gat van Nederland – J.A. Deelders stadsgezicht
Rotterdam poet Jules Deelder is very critical of the attempt to make Rotterdam 'cozy'. He prefers a more metropolitan environment. Although Deelder had already appeared on TV before, this was his first television formal portrait. For Bob Visser, it was his first film to be broadcasted on television.