Mauro em Caiena
Construction sites in the ever-changing landscape of Fortaleza form the backdrop for a personal letter in which the narrator reminisces over his nephew, his own childhood and the stories his grandmother told him. The alienating landscape contrasts with his warm recollections. A tale about memory, place and belonging.