La tendresse
For the first time in her lengthy career, Marion Hänsel entirely wrote her own screenplay for one of her films – without a co-writer and, possibly even more important, without a literary source to fall back on. The result is a surprisingly light road movie that does justice to its title, not only focusing on the tenderness between parents and son, but also between the son and his lover, and between the divorced parents themselves.