Equilibres
Hänsel took her own first steps as a film director with this short film about a tightrope walker. A taciturn teenage girl works her way through Paris balancing on a rope, a railing etc. Renaissance music in her head gives her wings, but the sound of a real bird keeps bringing her back to reality.