Mino-bimaadiziwin
I documented the First Story's walking tour with Elder Carolyn King with a manual time-lapse on Super-8. Reconciling myself as a mixed-race indigenous Colombian settler 'walking the red road' while being a person with physical disabilities. Learning to live mino-bimaadiziwin as a settler to Turtle Island and Tkaronto. (Jaene F. Castrillon)