Man Walking
Nothing but the feet and legs of a man are shown, inexhaustibly walking through the desert, mud, rivers; over rocks and mountains, over a rooftop where he ultimately loses his balance and drops to the ground. The sequence could be seen as a story, unfolding between life and death. (Argos)