We Need Prayers: This One Went to Market
A young African visual artist has a sly plan to break through into the global arts market (Jim Chuchu). The work that was commissioned by the Performa Festival in New York stars Kenyan singer, songwriter, actress, radio and reality television personality Patricia Kihoro.