View from Above
During the interview necessary to get refugee status, an official checks to see whether you really come from an unsafe zone. He asks about small details of the city you claim to come from, and compares your answers to a map. View from Above shows a model of a destroyed city centre and tells the story of M, who undergoes interrogation to gain asylum.