The Collection: Katarzyna
Quiet observation of a physically handicapped woman. The initial images, reminiscent of footage shot for patient records, reveal that effortless movement isn’t always a given. Luckily a sun-drenched day makes every walk a little better. An element of the multi-part The Collection (2016).