Check out the Surprise Film 2019!
With the Surprise Film, you follow our lead and are kept in the dark until the film starts. Never fear though, you can trust IFFR to always make a great choice.
Be carried away and let the festival take you by surprise! Is the tension getting to you? In mid-January, we will be giving you a hint here, by e-mail and on the IFFR Facebook page.