Glory to the Academy
At Żmijewski and Paweł Althamer’s invitation a group of artists fills a few rooms at the Warsaw art school. All the works take the human body, that indispensable theme for any art education, as their point of departure. Past and future meet when Żmijewski's former professor joins the group. A homage to art school.