Fluid Frontiers is the fifth and final film in an ongoing series of films exploring Asili's personal relationship to the African Diaspora. Shot along the Detroit River, it explores the relationship between concepts of resistance and liberation exemplified by the Underground Railroad, Broadside Press, and artworks of local Detroit Artists. (Ephraim Asili)