Doom Room
Come experience your own mortality and resurrection in Mixed Reality at IFFR. Doom Room is an immersive performance that questions our perception of identity. The experience will be exclusively exhibited for three days in WORM Slash Gallery. You will enter the room with five other individuals. We guarantee a riveting traverse of visceral self-discovery you cannot afford to miss out on.