The Donkey
A summer’s evening in Provence. The young Malo meets an irresistibly charming old man whilst enjoying the view from a hilltop. An invitation follows. Hsieh plays a subtle game with various genres and expectations, creating finely nuanced ambiguity and an enveloping atmosphere.