Waiting for B.
Two months before Beyoncé is scheduled to perform in São Paulo, dozens of poor Brazilian super fans pitch tents outside the stadium. They will do anything to stand in front of the stage during the concert. Who are they and why do they go to such lengths for their idol? The film portrays ten of these diehard fans during the period leading up to the big day. It follows these - mostly homosexual - young men in their daily lives and films them at their temporary encampment, where collectively they have set up strict rules: Absent without a doctor’s note? Join the back of the line.