I Forgot!
We follow a group of youngsters in Hanoi experiencing the city's freedom, sensuality and boundaries. From the supermarket to the outdoor bar, on the back of a moped, over bridges, past orchards, to the roof of a housing complex under construction. Hao and his friends climb, jump and tempt the gravity of their daily lives.