Frank
When the flipped-out keyboard player of an experimental pop band with the unpronounceable name 'Soronprfbs' tries to drown himself in the sea, a young musician who happens to be watching immediately gets the job as his successor. No practice necessary - that evening he's already on stage with the band. It's a disaster, but a week later he is nevertheless allowed to step into the creaky old tour bus. But is this what he really wants?
In the pleasantly absurd Irish comedy Frank, singer Frank spends the whole day in a giant mask he has refused to remove for years. And this is by no means the only craziness in Soronprfbs. The other members of the band also behave idiosyncratically, to say the least. The recording sessions on the Irish coast for a new album get crazier by the minute.