A comic, satirical sci-fi musical, based on the ideas of Ray Kurzweil and other futurists. In the near future, technology advances so rapidly that society becomes incomprehensible. The film’s playful style reflects the culture being criticised, in which man is connected only to technology: not to his fellow man.