Tamelijk gelukkig
Rotterdam documentary larded with short fiction about the rise and fall of the travel story writer Bob den Uyl. About his struggles with writing, war memories and insane phobias. With contributions by fellow authors and guest roles for Loes Luca and Jack Wouterse among others.