Protagonists of mainstream cinema are assembled to speak a text about deconstructing film-watching. 'You can make any Hollywood movie interesting, if you cut the movie several times and splice it again or put the lamp on and play a cheap transistor radio in your seat.' A remodelling of Nam June Paik's 1963 text 'Film Scenario'.