Dark Garden
16mm's black can be as dark as a winter's night. Dark Garden is akin to a black-and-white herbarium shot in the filmmaker's garden on one such cold night. Frozen plant skeletons appear on the dark emulsion and reveal their delicacy in a silver glow.