Soundtrackcity Rotterdam: Jeroen Stout
The Hive is the title of the soundwalk that Jeroen Stout made with Jan-Bas Bollen. A re-enactment of the tumult on the internet that drove the popular Korean actress Choi Jin-sil to commit suicide. A soundwalk that allows us to experience how social media influence our manner of communication.