Six Strands
An ironic tale about a nameless woman who produces the most expensive tea in the world was shot on breathtaking locations in Darjeeling. The Moonlight Thurston tea triggers exciting sensations, memories, even love and passion. Visually rich and layered, Six Strands emanates a mystical quality.