Seeds
The Olympic Games of 2008 provided the perfect opportunity for young Tibetans to protest against Chinese oppression. Fashion designer Dazel, himself with a Tibetan background, follows several young people on the day before the Games start. Intimate and without any prejudice, he created this exceptional film.