Hedi Who...
When Kris Van Assche succeeded Hedi Slimane at Dior Homme, all potentially critical eyes were focused on him. He persevered and made Dior Homme even more successful. Three years later, Vandebrug looked him up and made this short portrait, in which Van Assche talks openly about his work and the difficulties he first had.