Flashback
Flashback is a poetic short by photographer Joost Vandebrug in collaboration with Volt magazine and fashion editor Cynthia Lawrence John. In this film Vandebrug shows the classic beauty of top model Alice Dellal as well as the grim tragedy that lies beneath.