... we were here before you ... A decoded, alien environmental message, structured as a hypnotic experimental film, forcefully and poetically warns us of the Aliens' return and planet Earth's re-colonisation. According to Stephen Hawking, 'if aliens ever visit us, the outcome will be much as when Christopher Columbus landed in America, which didn't turn out well for the Native Americans.' In this case, just who are the natives?