Un 45 tours de Cheveu (ceci n'est pas un disque)
Two refreshing music videos for the French group Cheveu, made as the A-side and the B-side of a single with the numbers Like a Deer in the Headlights and C'est ça l'amour. Beauvais masters the art of (re-) cutting down to the finest detail.