Scope
The main theme of Scope is the loudspeaker - on masts, in halls, on roofs, in cars, living rooms, in headphones and handsets, in stereo installations. Sound is heard through the speakers, as unclear parts of communication and dialogues, distorted music and announcements, transitional sounds and ultimately: noise.