Diseases and a Hundred Year Period
Essay film about the censorship of Apichatpong Weerasethakul's Syndromes and a Century. The censored scenes, which he blacked out and scratched in Thailand, are paraphrased here. A political statement in an original form. The form that is in itself political, because it's also the form and not only the substance of the sex that was censored.