Ask the Insects
Part home-made science (before it became doctrine), part animated video reverie, Reinke's brief and episodic compression is an incendiary release which opens by announcing the death of the reader, of any audience capable of pulling its fragments together, or better, of dissolving into its tissues, of allowing the body to change shape, to identify, for instance, with an insect. Or a stone.