Conner's landmark collage film A Movie is a landmine comprised of fragments of newsreels films, erotic films, sporting events, 'military adventures' and other human follies. From the countdown leader to the countdown to courted disaster, it catches our marathon Totentanz and death wish in its cross hairs.