Since 1995, the Livonia, Michigan-based Timestereo group of artists has been making short films (along with all the usual CDs, visual art and performances). They pop popcorn and show their films at their own 'underground cult movie night'. Music goes from His Name Is Alive-like melodies to Detroit-style harsh noise. From tiny paper and clay animation to live-action drama, from nature studies to social experimentation and more, these movies are funny and strange...