LSD A Go Go
An army officer jumped to his death from an apartment on the tenth floor in Manhattan early in the morning of 19 November 1953. Not long before, he had taken part in LSD experiments with the CIA. This film describes this CIA programme, for instance using educational drug-scare films and other archive material. Special appearances: Dick Cheney, Donald Rumsfeld and Sonny Bono.