Shifting Shelter 2
The documentary series Shifting Shelter is comparable with Michael Apted's British project Seven Up, in which several people are followed from an early age. Five years ago, Ivan Sen recorded the lives of four teenagers growing up in small towns in north western New South Wales. In Shifting Shelter 2, he again visits his four protagonists, now vulnerable and hopeful young adults, with gripping, powerful portraits as a result.