Beauty Composites
Nancy Burson is an American photographic artist who generates her work by feeding mass-media photographs into a computer. For her two Beauty Composites, she averaged the publicity pics of five stars of the 1950s and five of the 1980s to deduce the changes in the ideal of beauty.