The Big Swap
'They seem to be friends for life, the five young couples who spend a lot of time together and discuss the most intimate things. The mutual trust is even so great that they could take a step further. Why not try partner swapping? Within the tight club of friends, no one seems to mind at first. They are a bit giggly and uncertain about it, but they know each other so well and what is more beautiful to share together?This modern drama of relationships makes it painfully clear what the consequences of this form of free love can be. The scenario is sublime in form and the characters don't say a word too much. They all inevitably find themselves in relational and psychological crises that are portrayed very convincingly and realistically by almost unknown actors.' (François Stienen, de Filmkrant)