Leerdam
In a slow and flowing movement, the video camera registers life in Leerdam, that was introduced as in a performance especially for the camera. People only surrender to emotional and physical explosions in front of the camera. For the maker a sign of the time in which people could only come into contact with original life through emotional outbursts.