Meesters van Macht
'If you are only used to keep on clicking, you won't get anywhere here', is the warning at the start of Meesters van Macht, a CD-ROM for children developed entirely in Holland that is set in six different spaces with seventeen different storylines and plenty of games in which you eventually need luck to win.