Cloven Hoofed
Harsh theatrical monologue by a desperate man. Ray is a crack-addict who has not scored for too long. Withdrawal symptoms cloud his paranoid mind. He sharpens his knife to take it out on his girlfriend who fled with his pipe and his crack. Sometimes his cruel and violent sexual fantasies are visualised, but in general the insane verbal ravings of the goaded Ray predominate. (GjZ)